بهبود سئو سایت و بالا بردن رنک در گوگل: در دنیای امروز که همه چیز حول محور تکنولوژی حرکت می کند داشتن یک سایت، شبکه مجازی، وبلاگ و یا فروشگاه اینترنتی می تواند به راحتی شما را در بستر دنیای مجازی به خوبی معرفی و مطرح کند. بطوریکه برای معرفی خدمات و یا کالاهای خود می توانید از این تکنولوژی و ارتباطات بهترین بهره را گرفته و خود را به بازار هدف و نهایی مشتریان بسیار نزدیک تر کنید. حال باید به این نکته نیز اشاره داشت که داشتن یک سایت حرفه ای و زیبا نمی تواند به تنهایی شما را به اهدافتان برساند چرا که شما در بین هزاران  رقیب کاری و کسب و کارهای دیگر قرار می گیرد.

در نتیجه شما به آن نیاز دارید که پس از جست و جو و سرچ کاربران در صفحات و رنک های بالایی موتورهای جست و جو گر قرار بگیرید. این ویژگی و موقعیت به شما این امکان را می دهد که پیش از اینکه کاربران از جست و جو در صفحات مختلف خسته شوند و فضای مجازی را ترک کندد و یا حتی پیش از آن که توسط سایر سایت های رقیب شما جذب شوند به سایت شما مراجعه نمایند و شانس بالاتری در جذب کاربران و مشتریان بالقوه خود در فضای مجازی داشته باشید.

بهبود سئو و افزایش بازدید سایت

بهبود سئو سایت و بالا بردن رنک در گوگل

با توجه به نکاتی که در بالا مطرح شد اکنون نیاز داریم تا چند تکنیک کاربردی و تخصصی برای بدست آوردن رنک بالا در گوگل و همچنین بهبود وضعیت سئو را برای سئو کاران عزیز و یا علاقه مندان به این دانش تخصصی معرفی نماییم. در زیر به تعدادی از این روش ها اشاره می کنیم:

داشتن نسخه موبایلی یا AMP از سایت

طراحی نسخه موبایلی یک وب سایت می تواند یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در بهبود وضعیت سئو یک سایت باشد چرا که با توجه به استفاده رو افزون موبایل اکنون نتایج سرچ موبایلی بسیار فراتر از نتای سرچ از طریق دسکتاپ شده است. با توجه به این مورد گوگل نیز ایندکس کردن صفحات موبایلی را با سرعت بیشتری انجام میدهد. البته تاکنون گوگل آماری دقیقی از میزان تاثیر داشتن یک نسخه موبایلی بیان نکرده است اما آن چه مشخص است این امکان در آینده تاثیر بسیار بالایی در رنک یک سایت خواهد گذاشت.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو و سازگار  با دستگاه های مختلف

طراحی سایت ریسپانسیو یا به اصطلاح سازگار نیز از جمله مواردی است که می تواند در بهبود وضعیت سئو سایت شما تاثیر بگذارید. چرا که با داشتن یک سایت ریسپانسیو، وب سایت شما در تمامی دستگاه های سخت افزاری از قبیل سیستم کامپیوتری، لب تاپ، تبلت، گوشی های موبایل و … قابل مشاهده بود و کاربران شما دغدغه به جهت تماشای وب سایت شما نخواهند داشت. در نتیجه یکی از فاکتورهای مهم در گوگل محسوب میشود. شرکت می تواند به شما در داشتن یک سایت ریسپانسیو کمک نماید.

تولید محتوا مفید و کاربر پسند (انسانی)

تولید محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهای موتورهای جست و جوگر می باشد که تاثیر بسزایی در بهبود سئو سایت شما خواهد داشت. پس بهتر است تمام تلاش خود را بکنید با بتوانید محتوایی غنی برای کاربران انسانی خود داشته باشید و بهتر است تا جایی که می توانید از روش های سئو سفید استفاده کنیم. یعنی به جای تولید محتوا برای ماشین گوگل سعی در تولید محتوا غنی و مفید برای کاربران خود داشته باشیم. سعی کنیم به هیچ وجه از محتوا کپی و تکراری استفاده نکنید چرا که نتیجه عکس خواهد داشت. اگر چه ممکن است این کار بسیار زمان بر باشد اما بهترین روش ممکن تولید محتوا به جای کپی محتوا می باشد.

تعریف درست و اصولی متا تگ ها

متا تگ ها نیز از جمله مواردی است که باید بسیار به آن توجه شود و اصول فنی در تعریف آن ها به خوبی رعایت شود. هر صفحه از سایت شما برای خود متا تگ های منحصر به فردی دارید که مهم ترین تگ ها در هر صفحه می توان به تگ عنوان و تگ توضیحات اشاره کرد که باید از کلمات کلیدی از این تگ ها به درستی و با دقت استفاده نمود تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کرد.  این متا تگ ها می توانند در برقراری ارتباط و همچنین بهبود سئو سایت و بالا بردن رنک در گوگل بسیار موثر باشند.

رعایت چگالی کلمات کلیدی در صفحات

چگالی کلمات کلیدی در یک صفحه به تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در یک صفحه اشاره دارد که باید بسیار در آن دقت شود چرا که این چگالی کلمات نه باید به تعداد کمی باشد و نه تعداد بسیار زیاد استفاده گردد چرا که در هر دو صورت تاثیر منفی خواهد داشت. بدست آوردن چگالی کلمات کلیدی برای یک صفحه یک کار کاملا تجربی می باشد.

توجه به لینک ها و بک لینک ها در سایت

استفاده از لینک های درونی (داخلی) و همچنین دریافت بک لینک یا به اصطلاح لینک ورودی به یک سایت بسیار مفید می باشد. اما هرگز سعی نکنید با تعداد بی رویه استفاده از لینک داخلی و یا خرید بک لینک برای سایت خود گوگل را دور بزنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی و به روز رسانی مرتب صفحات خود کمک بسیاری به بهبود وضعیت سایت شما می کند. شبکه های اجتماعی امروزه در نزد کاربران بسیار محبوب می باشند و می توانند به معرفی برند شما بسیار کمک کنند.

تعریف درست تگ alt در عکس های سایت

همواره دقت کنیم که تگ نامگذاری عکس های استفاده شده در سایت را به خوبی قرار دهیم و از کلمات کلیدی در این نامگذاری استفاده نماییم. فرآیند نام گذاری عکس ها و همچنین نام جایگزین و توضیح عکس می تواند در بهبود سئو سایت و بالا بردن رنک در گوگل به شما کمک کند.

تعریف نقشه سایت

یکی از راهای دیگر برای بهبود سئو سایت و بالا بردن رنک در گوگل نقشه سایت و یا راهنمای گوگل می باشد که برای کمک به پیمایش سریع تر و راحت تر موتورهای جست و جو گوگل است و به شما در ایندکس کرده سریع تر صفحات وب سایتتان کمک خواهد کرد. با توجه به اضافه شدن هر صفحه جدید در سایت شما این صفحه به نقشه اضافه خواهد شد و زودتر ایندکس میشود. این کار را می توان در کنسول گوگل به راحتی انجام داد.

بهبود سرعت لودینگ سایت

تا جایی که می توانید سعی کنید سرعت سایت و لودینگ آن را بالا ببرید چرا که تاثیر مستقیمی بر روی بالا بردن رنک شما خواهد داشت. این کار با استفاده از رعایت اصول فنی در کدنویسی سایت، استفاده از عکس های فشرده و کم حجم، فشرده سازی کدهای سایت ، بهینه سازی دیتابیس  و … امکان پذیر می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

شرکت به عنوان یک شرکت طراحی سایت در کرج  با داشتن سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی پرتال و همچنین مباحث سئو و بهینه سازی سایت سعی بر آن نموده تا تجربیات کارشناسان فنی و متخصص خود را با توجه به پیاده سازی پروژه های متعدد فراوان مرتبط با سئو در اختیار شما کاربران و همراهان عزیز قرار دهد. امیدوار هستیم که بیان مطالب ذکر شده در فوق برای شما مفید بوده باشد. همچنین می توانید برای دیدن پروژه های ما در زمینه مبحث سئو به به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره فنی و یا اطلاع از قیمت سئو سایت ، هزینه طراحی سایت می توانید با کارشناسان فنی شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. ما در تمام ساعات اداری پاسخگوی نیازهای شما عزیزان خواهیم بود. ما می توانیم به شما در بهبود سئو سایت و بالا بردن رنک در گوگل به شما عزیزا کمک کنیم.