برای موتورهای جست و جو: اگر در فضای مجازی و آنلاین و بستر اینترنتی فعالیت داشته اید  یا به مباحث مربوط با آن علاقمند هستید، جملات زیر را بسیار شنیده اید:

«شما باید برای سئو وب سایت و بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنید.»

«سایت شما دیده نمی شود؛ اگر در صفحه‌ی اول و نتایج سرچ موتور جست و جو گر  گوگل نباشید اصلاً حضور شما در فضای مجازی بی ثمر می باشد.»

«اگر وب سایت شما در  زمان  سرچ کلمه در رتبه های اول گوگل بیاید، به خاطر به کار بردن تکنیک هایی می باشد که . اسم این تکنیک ها سئو است.»

«آیا نام الگوریتم های زیر را شنیده اید. کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ دیپ مایند؟»

«ما می‌توانیم شما را به صفحه‌ی اول موتورهای جستجو بیاوریم. مطمئن باشید این منطقی‌ترین سرمایه گذاری شماست.»

درس‌های مربوط به سئو با هدف تربیت متخصص سئو طراحی نشده‌اند. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان با کلیات SEO است تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای وبلاگ‌ها و سایت‌های خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود.

شرکت سئو بهینه سازی سایت

شرکت سئو بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو

اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است.

تعرفه سئو بهینه سازی سایت

تعرفه سئو بهینه سازی سایت

خدمات شرکت در حوزه خدمات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ:

طراحی وب سایت

سئو سایت

سئو سایت در گوگل

بهینه سازی سایت

طراحی سایت cms

طراحی سایت crm

طراحی اپلیکیشن

طراحی نرم افزار تحت وب

طراحی وب سایت های اختصاصی و یا سفارشی در حوزه های زیر:

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت خبری

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی و …

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاعات در زمینه طراحی و بهینه سازی و سئو سایت و همچنین اطلاع از قیمت سئو سایت در کرج، قیمت طراحی وب سایت و … با کارشناسان بخش فنی شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.