قیمت تعرفه هزینه طراحی وب سایت: اگر احساس می کنید که می خواهید در میان هزاران کسب و کار دیگر در فضای مجازی وارد شوید و با همکاران هم صنف خود به رقابت بپردازید پس تصمیم به گرفتن طراحی یک وب سایت شکیل و مناسب برای فروش کالا و یا ارائه خدمات خود گرفته اید. شاید وقت آن رسیده که دیگر از فضای فروش فیزیکی و تبلیغات سنتی خود را رها کنید و با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت در زندگی روزمره مردم شما نیز به عنوان یکی از مدعیان خود را در فضا و بستر اینترنت معرفی نمایید.

برای این که شما یک حضور موفق و تاثیرگذار داشته باشید نیاز به پارامتر های متفاوت کمی و کیفی برای طراحی وب سایت خود یا فروشگاه اینترنتی خود دارید. اما در همان ابتدای باید استراتژی و سیاست های کاری خود را تحت عنوان یک بیزینس پلن جمع آوری کنید تا به کمک آن بتوانید ساختار کلی کار و گام های این پروسه را مشخص نمایید.  اکنون این سوال در ذهن شما پیش آمده است که طراحی یک وب سایت با داشتن تمام کارایی های لازم و ابشن های مورد نیاز من چه هزینه ای دارد؟ آیا تعرفه یکسان و مشخصی برای طراحی وب سایت وجود دارد یا خیر؟ قیمت طراحی وب سایت چقدر است و آیا شامل هزینه های جانبی دیگر است یا خیر؟

هزینه طراحی وب سایت

قیمت تعرفه هزینه طراحی وب سایت

با توجه به موارد فوق و جهت پاسخگویی به شما عزیزان باید بگوییم که برای تعیین تعرفه و هزینه طراحی سایت گاهی بعضی از شرکت های طراحی وب سایت برای خود پلنی مشخص و معین تعریف می کنند و با توجه به ویژگی ها و امکانات قرارداده شده در سایت بصورت جداول اعلام هزینه و تعرفه می نمایند و برای تمامی سایت ها در زمینه ها و اصناف مختلف یک هزینه ثابت تعیین می کنند.

باید اذعان داشت اگر چه این کار کمک می کند که کاربران تا حدی از سردرگمی خارج شوند و تخمین حدودی هزینه داشته باشند اما به لحاظ فنی کاری بسیار بیهوده و اشتباه می باشد چرا که هر پروژه با توجه به پارامتر های متفاوت باید بصورت خصوصی و با مشاوره و جلسه های توجیهی  تعیین و تخمین هزینه شود.

تعرفه طراحی وب سایت شرکتی

شرکت با سال ها سابقه درخشان و طولانی در زمینه حوزه IT فعالیت دارد. دپارتمان طراحی سایت این شرکت با داشتن متخصصین حرفه ای و با تجربه تحت زبان های برنامه نویسی رایج در دنیا طراحی وب سایت شما را با بهترین کیفیت و ظاهر ممکن انجام می دهند.

از جمله زبان های برنامه نویسی و طراحی سایت شرکت تات شامل موارد زیر می باشد:

طراحی سایت با cms

طراحی سایت با crm

طراحی سایت با html5

طراحی سایت با php

طراحی سایت با asp

طراحی سایت با jomla

طراحی سایت با javascript

طراحی سایت با  wordpress

طراحی سایت با css

همچنین طراحی سایت برای کسب و کار ها و اصناف متفاوتی چون:

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت خبری

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی پرتال خبری

طراحی وب سایت دایرکتوری و یا نیازمندی