تاثیر افزایش سرعت وب سایت در سئو : آیا از تاثیر افزایش سرعت لودینگ سایت بر بهبود سئو سایتتان آگاه هستید؟ آیا از روش های افزایش سرعت بارگیری سایت و تکنیک های مرتبط با آن استفاده کرده اید؟ به دنبال راه حل های بهبود سرعت سایت هستید؟ در زیر ما به برخی از نکات افزایش سرعت سایت و دلیل کند بودن سایت را بررسی خواهیم کرد و نکات آموزشی را بیان می کنیم.

با توجه به موارد فوق باید متوجه شده باشید تاثیر افزایش سرعت وب سایت در سئو  یک سایت تا چه میزان می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. چرا که با افزایش سرعت سایت خود می توانید کاربران را در صفحات خود نگه دارید و آن ها از تعداد صفحات بیشتری بازدید کنند در غیر این صورت سایت شما را به سرعت ترک خواهند کرد و شما شانس جذب کاربر را از دست خواهید داد.

 

افزایش سرعت بارگیری سایت

تاثیر افزایش سرعت وب سایت در سئو

روش های متفاوتی برای افزایش و بهبود سرعت سایت وجود دارد که در واقع این روش ها و تکنیک ها در اصل همان رعایت اصول تکنیکی در ساخت و بارگذاری صفحات می باشد که به سادگی می توان با رعایت این موارد به سایتی با  سرعت مناسب دست یافت. در زیر به برخی از این نکات می پردازیم.

  1. استفاده از فشرده سازی gzip
  2. اهمیت استفاده از هاست خوب و با کیفیت
  3. مدیریت کش سایت
  4. بهینه سازی تصاویر
  5. به روز نگه داشتن سایت و افزونه ها و …
  6. عدم آپلود مستقیم فیلم در سایت
  7. انتقال اسکریپت ها به فوتر سایت
  8. تقسیم بندی پست های بلند  در چندین صفحه
  9. کاهش فراخوانی از دیتابیس
  10. بهینه سازی دیتابیس
  11. جلوگیری از سرقت پهنای باند و …

اگر سایت شما به زبان php و با سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده باشد برای این که بتوانید سرعت سایت را افزایش بدهید راه حل های بسیار مناسب و ساده ای وجود دارد که حتی می توان به کمک افزونه هایی فراوانی که در این زمینه وجود دارند این کار را انجام داد و سئو سایت وردپرسی را پیاده سازی کنید. برای مثال یکی از این افزونه ها، افزونه w3 total cashe می باشد که در مخزن خود وردپرس وجود دارد که به کمک آن می توان به راحتی مدیریت کش سایت و صفحات و  عملیات مربوط به browser را به راحتی انجام داد.

همچنین شایان ذکر است که برای بررسی و تست سرعت سایت خود می توانید  به سایت های آنلاین تست سرعت مراجعه کرده و گزارش کاملی از لودینگ سایت خود داشته باشید.  سایت gtmtrix  یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های آنالیزی در زمینه سرعت لود شدن سایت و ارائه گزارش آماری از سایر فاکتور های تاثیر گذار می باشد.

 

 

افزایش سرعت وب سایت

خدمات سئو و بهینه سازی شرکت

شرکت با توجه به سال ها سابقه در زمینه طراحی وب سایت و همچنین سئو سایت یکی از پیشگامان این عرصه می باشد که تا کنون پروژه های بسیار فراوانی را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت به انجام رسانده است که شما عزیزان می توانید جهت مشاهده این پروژه ها به صفحه نمونه کار ها مراجعه کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت سفارش طراحی سایت در کرج، طراحی اپلیکیشن، طراحی نرم افزار تحت وب، سفارش سئو سایت، بهینه سازی سایت، سئو سایت در گوگل، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت ارزان قیمت، طراحی سایت چند زبانه، طراحی سایت ریسپانسیو و استعلام هزینه طراحی سایت و یا هزینه سئو سایت به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان بخش فنی شرکت تماس گرفت و اطلاعات و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.