با الگوریتم RankBrain: موتورهای جست و جو گر گوگل امروزه برای نمایش نتایج جست جو کاربران از الگوریتم های متفاوتی مانند : پاندا، مرغ مگس خوار و … استفاده می کنند اما در حال حاضر یکی از جدیدترین این الگوریتم ها RankBrain می باشد. این الگوریتم بر اساس هوش مصنوعی کار می کند بطوریکه نمایش نتایج را بر اساس دو فاکتور مهم تجربه کاربری و همینطور CRT بدست می آورد.

تجربه کاربری یا UX چیست

پاسخ به این سوال کمی پیچیده می باشد اما به طوری کلی می توان گفت میزان رضایت یک کاربر از سایتی که استفاده نموده و متناسب با آن زمانی که در آن سایت گذرانده است را تجربه کاربری می گویند. برای مثال وقتی ما اولین بار از یک ابزاری استفاده می کنیم و به دلیل رضایت و علاقه مندی نسبت به آن دوباره به آن مراجعه می کنیم را تجربه کاربری خوب می گویند که این فاکتور به لحاظ الگوریتم RankBrain بسیار مهم می باشد که در نتیجه در سئو سایت بسیار تاثیر گذار است.

تعریف CRT چیست

به تعداد کلیک هایی که کاربران بر اثر نمایش نتایج جست و جو گوگل بر روی سایت ما انجام میدهند را CRT می گویند. در واقع به تعداد کلیک های ورودی به یک سایت اشاره دارد. البته باید به این نکته توجه کنیم که CRT تنها یکی از فاکتورهای گوگل برای دادن رنک به یک سایت می باشد.

بررسی سئو سایت با RankBrain

بررسی سئو سایت با الگوریتم RankBrain

الگوریتم RankBrain چیست؟

الگوریتم رنک برین در واقع همان الگوریتم موتورهای جستجوگر گوگل است که بر اساس هوش مصنوعی و در واقع همان یادگیری مداوم کار می کند و به گوگل کمک می کند تا نتایج جست و جو را بر اساس رفتار کاربران با سایت بهینه سازی کند و نمایش دهد.

الگوریتم RankBrain چگونه کار می کند؟

این الگوریتم برای مدتی نحوه برخورد کاربران با یک سایت را در نظر می گیرد. به این صورت که اگر کاربری برای اولین بار به یک سایت مراجعه کرده و از سایت رضایتمندی داشته است تا چند درصد امکان بازگشت مجدد این کاربر به سایت وجود دارد و چه میزان زمان خود را در این سایت می گذراند. در بررسی های این الگوریتم اگر این اتفاق بصورت مکرر تکرار شود و  روند مثب داشته باشد یک سایت امتیاز بالاتری برای نمایش در صفحات اولیه خواهد داشت و اگر برعکس روند نزولی داشته باشد این سایت به کاهش رتیه و رنک در نتایج گوگل دچار خواهد شد.

 

سئو سایت در گوگل

شرکت با سال ها تجربه و سابقه در زمینه سئو و بهینه سازی در مواردی چون: سئو سایت، بهینه سازی سایت، بهینه سازی دیتابیس، بررسی کدهای سایت، تولید محتوا، مدیریت محتوا پروژه ها و نمونه کارها ارزشمندی را به ثبت رسانده است.

همچنین در بخش طراحی و برنامه نویسی  به عنوان یک شرکت طراحی سایت در زمینه های : طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی نرم افزار تحت وب، طراحی سایت cms، طراحی سایت crm ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و … فعال می باشد.