مرکز درمان دیابت کرج توسط دکتر فرزام اسدی راد پزشک دوره دیده دیابت در پژوهشگاه غدد دانشگاه تهران با هدف پیشگیری و کنترل جامع دیابت در جامعه طراحی شده است. هدف اساسی مرکز دیابت ارمغان پیشگیری و کنترل دیابت به عنوان اولویت بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی ـ درمانی جامع به خانواده‌های ایرانی است. رویکرد مرکز برای رسیدن به این هدف ارزشمند و با اهمیت، به کارگیری راهکارهای علمی و قابل اجرا بر اساس آخرین مطالعات و دستاوردهای علمی ایران و جهان در بیماران دیابتی، خانواده‌های آنان، افراد مستعد به ابتلاء این بیماری و همه افراد جامعه است.

طراحی وب سایت کلینیک دیابت بهبد نیز همچون دیگر تجربه های طراحی سایت های مجموعه های پزشکی می باشد که شرکت در این زمینه سابقه و نمونه کارهای فراوانی را دارد. به همین دلیل مجموعه ما به خوبی با نیازهای یک کلینیک پزشکی به خوبی آگاه و آشنا می باشد و می تواند مشاوره های مفیدی را به کارفرمایان محترم و پزشکان جامعه ارائه نماید.

سئو

علاوه بر بخش طراحی وب سایت مجموعه ما افتخاری همکاری با کلینیک دیابت بهبد را در بخش بهینه سازی سایت و سئو کلمات کلیدی درخواستی را نیز داشته است. البته قابل ذکر است که این مهم با همکاری کامل متخصصین و پزشکان کلینیک میسر شد. چرا که به لحاظ محتوایی با در اختیار گذاشتن مقالات و منابع مفید پیرامون کلید واژه های درخواستی خود گامی موثر در این زمینه برداشته شد.