شركت فرآيند بهبود پارسيان با اتكاء به تجربه ۱۵ ساله خود در زمينه مشاوره و آموزش سيستمهاي مديريتي، آموزش برندینگ، آموزش بازاریابی و مدیریت آن، ایجاد مارکتینگ دیجیتال، افزایش فروش در کسب و کار  و ساير خدمات مرتبط با استفاده از دانش و تجربه متخصصان و اساتيد دانشگاهي فعاليت مي نمايد. اين شركت با اجراي بيش از ۵۰۰ پروژه اجرايي در سازمانهاي ايراني و برگزاري بیش از ۱۰۰۰ دوره اي آموزشي مختلف ، همكاري خود با گروهي از مشاوران بين المللي و اساتید دانشگاهی  از سال ۱۳۸۳شروع نموده است.

ما افتخار آن را داریم با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص خود پیش نیاز های این شرکت را به درستی تهیه و تنظیم کرده تا بتوانیم با توجه به نقشه راهبردی خود بهترین سیستم را پیاده سازی نماییم. هدف از طراحی سایت این شرکت کسب سهمیه در بازار هدف و ذهن مشتریان خود جهت افزایش سودهی و نتایج دلخواه این مجموعه می باشد.

سئو

با توجه به نیاز و درخواست شرکت کارفرما علاوه بر بخش طراحی سایت بخش سئو و بهینه سازی وب سایت شرکت فرآیند بهبود پارسیان نیز دستور کار قرار گرفت. بهینه سازی وب سایت فرآِیند بهبود  مطابق با آخرین الگوریتم های سئو و برنامه نویسی بوده و ظرف مدت اندکی در گوگل توانسته اند جایگاه اول را در زمینه ی کاری خود بدست بیاورند. همکاری بسیار خوب عوامل این شرکت با شرکت نیز از مهمترین دلایل این موفقیت در طراحی سایت آنها بوده است.