تصاویر و افزایش بازدید وب سایت: در بهینه سازی سایت و سئو وب سایت رعایت تک تک جزئیات و اصول حیاتی و الزامی است. چرا که هر کدام از این موارد تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت سئو سایت شما می شود. پس برای همه وب مسترن عزیز لازم است با تمامی این تکنیک ها آشنا بوده و تمامی این نکته را به خوبی رعایت نمایند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

یکی از این اصول مهم سئو تصاویر یک وب سایت و همچنین ایندکس عکس در گوگل می باشد. اگر عکس های سایت را نیز مانند محتوا سایت خود سئو کنید می تواند تاثیر بسیار خوبی در سئو کلی شما و افزایش بازدید سایت شود. به گونه ای که سئو تصاویر سایت کمک به ایندکس شدن سریع تر عکس ها در گوگل می کند پس در نتیجه موجب افزایش ترافیک سایت خواهد شد. اکنون به اهمیت سئو تصاویر خود در سایتتان به خوبی آگاه هستید حال در این مقاله می خواهیم به چگونگی پیاده سازی سئو تصاویر بپردازیم.

سئو تصاویر در گوگل

سئو تصاویر در گوگل

سئو تصاویر و افزایش بازدید وب سایت

همانگونه که در بالا اشاره کردیم یک تصویر درست با رعایت المان های اساسی سئو می تواند مانند انتشار یک محتوا غنی به سئو سایت در گوگل کمک کند.

نحوه ذخیره سازی و بارگذاری تصاویر

از جمله مواردی که در بارگذاری یک عکس باید رعایت کرد پایین آوردن حجم یک تصویر می باشد زیرا اگر یک تصویر سنگین باشد در نهایت در بارگذاری صفحات سایت تاثیر منفی خواهد گذاشت و سایت شما با کندی سرعت مواجه خواهد شد. پس لازم است در زمان آپلود تصاویر به این نکته توجه کنید که سایز تصاویر را به اندازه نیاز بزرگ و یا کوچک نمائید و همچنین با کمک نرم افزارهایی مانند فتوشاپ حجم تصاویر را پایین آورده و عکس را به حالت فشرده و یا همان save for web ذخیره کنید.

تصاویر سایت خود را خلق کنید

مورد دیگر رعایت عدم کپی کردن تصاویر از سایت های دیگر است .همانطور که ما در تولید محتوا به این نکته بسیار توجه می کنیم که محتوا پست ما تکراری و کپی نباشد در مورد عکس ها نیز باید به این موضوع به خوبی توجه کنیم. چرا که موتورهای جست و جوگر گوگل به سرعت متوجه این موضوع خواهند شد که تصاویر به کار رفته در سایت شما تکراری است و قبلا توسط سایت های دیگر ایندکس شده است پس در نتیجه ارزش ایندکس کردن جدید ندارد.

نام گذاری تصاویر سایت

مورد بعدی رعایت نام گذاری تصاویر و در واقع همان Alt یک تصویر می باشد. در هنگام نام گذاری دقت کنید که نام عکس باید کاملا مرتبط با عنوان یک پست و موضوع آن باشد. همچنین می توانید از کلمات کلیدی پست خود برای نام گذاری تصاویر نیز استفاده کنید. همچنین متن جایگزین و توضیح مربوط به عکس نیز باید حتما جایگذاری شود.

تعداد تصاویر یک پست

و در آخر ذکر این موضوع مهم است که در انتشار یک پست حداقل یک تصویر شاخص و ۲ تصویر در بدنه محتوا خود بکار ببرید تا سئو تصاویر و افزایش بازدید وب سایت به درستی انجام پذیرد.

ایندکس تصاویر سایت در گوگل

ایندکس تصاویر سایت در گوگل

شرکت با سال ها سابقه در زمینه تولید محتوا، سئو سایت بهینه سازی سایت طراحی وب سایت در خدمت شما عزیزان می باشد. جهت سفارش می توانید با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه و پروژه های شرکت را مشاهده کنید.