تکنیک کلمات کلیدی سئو سایت: سئو سایت چیست؟ اگر کمی با سئو و مفاهیم آن آشنا باشید به خوبی می دانید که محتوا تاثیر بسزایی در افزایش بهبود سئ سایت و رنکینگ شما می شود. اما نه بارگزاری هر محتوایی، به شدت از محتوای تکراری  و کپی دوری کنید چرا که نه تنها تاثیر مثبتی دارد بلکه ممکن است گوگل شما را به خاطر این کار جریمه کرده و از صفحه نتایج گوگل حذف شوید.

مقالات و موضوعات مفید، فیلم های جالب، تصاویر متنوع و جذاب باعث جذب کاربران بیشتر میشوند و شانس شما را برای نگه داشتن کاربران در صفحات شما بیشتر می کند. بررسی ها کاربران و زمان ماندن طولانی در پیج شما تاثیر مثبتی در روند افزایش رنک سایت شما دارد. پس یاد بگیرید که محتوا خود را هم برای کاربر و هم برای موتورهای جست و جو بهینه کنید. تولید هر محتوا معمولا نیاز به داشتن ساختار اصولی و صحیح و رعایت اصول فنی دارد. در این بین کلمات کلیدی و چگالی این کلمات تاثیر بسزایی در تولید محتوا غنی و فنی ما دارد.

تعریف کلمات کلیدی :

کلمات کلیدی در واقع همان کلماتی هستند که شما در نظر دارین که کاربران در اثر سرچ این کلمات به سایت و صفحات شما هدایت شوند و در واقع موضوعات اصلی سایت شما را شامل می شوند.

چگالی کلمات کلیدی نیز به تعداد به کار بردن این کلمات در یک صفحه گفته می شود که باید دقیقا بر اساس استاندارد موتورهای جست و جو رعایت شود و کم تر یا بیشتر از حد معمول نباشد.

تکنیک سئو کلمات کلیدی

تکنیک کلمات کلیدی سئو سایت

استفاده از کلمات کلیدی بصورت صحیح و اصولی در جای مناسب خود یکی از اصلی ترین نکات مرتبط با سئو می باشد. گام اول این است که شما لیستی از کلمات کلیدی مرتبط و مورد نیاز سایت خود را به دقت بررسی و جمع آوری کنید. برای این کار می توان از روش های تحقیقی و آماری و یا ابزارهای موجود در دنیای اینترنت بهره بگیرید. سپس مکان مورد نظر را برای قرار دادن این کلمات در پیج خود انتخاب کنید.

محل قرار دادن کلمات کلیدی در بدنه صفحات

معمولا کلمات کلیدی در ۴ مکان اصلی از صفحات شما قرار می گیرند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. قرار دادن کلمات در آدرس صفحات شما زیرا که یکی از اولین چیزهایی که توسط پردازشگرهای موتورهای جست و جوگر بررسی می شوند آدرس و یا url صفحات شما می باشند. پس سعی کنید بصورت مختصر و مفید از کلمات کلیدی اصلی در این قسمت استفاده کنید.
  2. مکان بعدی استفاده از این کلمات در بخش میانی و یا همان محتوای مقاله  می باشد که این کار باید با رعایت اصول چگالی استاندارد و با دقت انجام شود. از استفاده بیش از حد از این کلمات به شدت پرهیز کنید.
  3. جایگاه بعدی کلمات کلیدی بخش عنوان و یا همان تایتل صفحات شما می باشد. سعی کنید با ترکیبی از کلمات کلیدی اصلی یک عنوان مناسب برای مقاله خود انتخاب کنید.
  4. و در انتها جایگاه اخر این کلمات قرار دادن آن ها در بخش توضیحات و یا همان تگ توضیحات است که می تواند ارتباطی مناسب بین کلمات کلیدی و سایر پست های مرتبط باشد.

تکنیک سئو کلمات کلیدی

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و یا سفارش به مشاوران فنی این شرکت در دپارتمان سئو تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید جهت اطلاع از هزینه سئو سایت و یا هزینه طراحی سایت با بخش فروش شرکت نین راهکار تات تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت دیدن پروژه های این شرکت در بخش سئو سایت در گوگل به صفحه نمونه کارها مراجعه نمایید.

خدمات شرکت شامل موارد زیر می باشد: